Subsemnatul Constantin Serban Iosifescu, domiciliat în ..., email ..., răspunzând invitației la dezbatere publică...
Evaluarea școlilor și îmbunătățirea calității
Bombonica de pe coliva ARACIP
Pentru o corectă informare, semnalez, aici, câteva minciunele și gogoșele din comunicatul de presă și din declarațiile...
Rămâne cum am stabilit: țăndări!
”Noul” proiect de HG privind organizarea și funcționarea ARACIP confirmă ce am scris în când a fost publicată...
Cum să faci țăndări o instituție
Am întârziat, puțin, cu un punct de vedere privind proiectul noului regulament de organizare și funcționare al ARACIP,...
Intermezzo: despre proceduri
Aveam altă postare pregătită, dar este un mare vâj în țară în legătură cu cele circa 1000 de școli pe care ARACIP le-a...
Intermezzo: despre proceduri
Aveam altă postare pregătită, dar este un mare vâj în țară în legătură cu cele circa 1000 de școli pe care ARACIP le-a...
În sfârșit ! (2). Câteva lămuriri
Standardele publicate, reapărute în atenția publică odată cu intrarea pe circuitul care, sperăm, va duce la emiterea...
În sfârșit!
După lupte seculare, care au durat mai bine de trei ani, avem o formă agreată la nivel de Minister, pentru două acte...
Din nou despre hârtii: nu omorâți mesagerul !
Un important lider sindical a declarat, în contextul unei discuții despre debirocratizare, că ”un profesor plătit...
Reforma ne-otova (12). Din nou despre inspecția școlară
Revin la tema evaluării externe/inspecției școlare, în contextul participării la workshopul co-organizat de SICI...
Reforma ne-otova (11). Inspecția școlară redivivus
În opinia mea, pornind de la premisa că inspectoratele școlare sunt necesare (nu ca nivel administrativ ci...
Reforma ne-otova (10). Avem nevoie de inspecția școlară?
Subiectul de azi nu este unul de ”breaking news” și, cu câteva excepții (v., de exemplu, rumoarea creată de articolul...
Reforma otova (4): prin hățișul legislativ
O postare pe pagina de FB a ARACIP mă face să revin asupra unui subiect pe care îl credeam lămurit – anume rolul...
Cu ce fel de ochelari vedem calitatea educației ? (2)
După conferința cu cei 150 de directori de școli (despre care vorbeam în postarea trecută) am reușit să analizez...