Standardele publicate, reapărute în atenția publică odată cu intrarea pe circuitul care, sperăm, va duce la emiterea...
Evaluarea școlilor și îmbunătățirea calității
În sfârșit!
După lupte seculare, care au durat mai bine de trei ani, avem o formă agreată la nivel de Minister, pentru două acte...
Din nou despre hârtii: nu omorâți mesagerul !
Un important lider sindical a declarat, în contextul unei discuții despre debirocratizare, că ”un profesor plătit...
Reforma ne-otova (12). Din nou despre inspecția școlară
Revin la tema evaluării externe/inspecției școlare, în contextul participării la workshopul co-organizat de SICI...
Reforma ne-otova (11). Inspecția școlară redivivus
În opinia mea, pornind de la premisa că inspectoratele școlare sunt necesare (nu ca nivel administrativ ci...
Cu ce fel de ochelari vedem calitatea educației ?
Multă lume se plânge de munca depusă pentru aplicarea legislației calității în școală (chiar în aceste zile am...
De ce “servicii educaționale complementare”?
Așa cum mă așteptam, pe lângă discuțiile din jurul ”bunăstării elevului” (concept pe care îl propunem în centrul...
Câteva cuvinte despre ”bunăstarea elevului” (3): despre fericire
De când ARACIP a lansat, spre dezbatere publică, proiectul noilor standarde de calitate, pe lângă numărul mic de...
Câteva cuvinte despre ”bunăstarea elevului” (2): dar a profesorului?
De când ARACIP a lansat, spre dezbatere publică, proiectul noilor standarde de calitate, pe lângă numărul mic de...
Câteva cuvinte despre ”bunăstarea elevului” (1): conceptul
De când ARACIP a lansat, spre dezbatere publică, proiectul noilor standarde de calitate, pe lângă numărul mic de...